Kariéra

Hledáte zajímavou práci? Podívejte se na naši aktuální nabídku volných pracovních míst.

Trikaya

Volná místa

Kariéra
  • MANAŽER PŘÍPRAVY A AKVIZIC (junior)

    Baví Vás vše kolem bytové výstavby? Máte vzdělání z oboru nebo již nějaké zkušenosti s přípravou projektů?
    Hledáme člověka motivovaného, komunikativního, odpovědného a pečlivého, který umí pracovat s prioritami a dobře si organizovat svůj čas. 
    Pozice je vhodná i pro absolventy, plavat Vás v tom nenecháme a rádi Vás zaučíme.

    Co zajímavého Vás u nás čeká?
    - Příprava podkladů pro “Project Balance-Ekonomika projektu” (potřebný soubor podkladů pro další rozhodnutí ohledně projektu) 
    - Příprava zadání pro studie a další stupně projektové dokumentace
    - Spolupráce na koordinaci a připomínkování jednotlivých fází projektu (studie, povolení záměru, změna záměru)
    - Komunikace s veškerými dotčenými orgány státní správy (DOSS) včetně stavebního úřadu
    - Dohled nad dodržováním Golden rules (standardy developera), průběžná aktualizace a vylepšování tohoto dokumentu 
    - Příprava návrhů a podkladů pro cenové optimalizace projektů 
    - Spolupráce na posouzení potenciálních akvizic
    - Komunikace s prodávajícími a zajištění výkupu nových akvizic
    - Zajištění veškeré administrativy související s projekty a udržování pořádku v dokumentech
    - Orientace v KN a pozemcích

    Jaký je člověk, kterého hledáme?
    - Má praxi na obdobné pozici nebo vystudovaný relevantní obor či obor s blízkým zaměřením
    proaktivní
    - Má schopnost koordinovat větší množství úkolů
    - Umí si určovat priority a podle toho jednat
    - Nebojí se komunikace s různým typem lidí, umí si poradit při řešení neočekávaných situací a nebojí se vyjádřit svůj názor
    - Je samostatný/á, ale umí také pracovat v týmu, je pečlivý/á a spolehlivý/á s plněním termínů a umí přemýšlet v širších souvislostech
    - Je odpovědný (činnosti musí být předem jasně plánované a schválené)
    - Má velmi dobrou znalost českého jazyka 
    - Je aktivním řidič

    Výhodou bude, pokud budete mít:
    - Znalosti práce s programem AutoCad, ArchiCad, Excel, Word
    - Zkušenosti s přípravou a průběhem projektů ve stavebnictví
    - Komunikativní znalost AJ
    - Znalost územního plánu města Brna
    - Znalost Brněnských stavebních předpisů
    - Znalost stavebního zákona
    - Řidičský průkaz sk. B – toto není výhoda, ale nutnost.

    Co u nás můžete získat:
    - Spolupráci s velmi pohodovými kolegy
    - Smlouvu na dobu neurčitou
    - 5 týdnů dovolené
    - Stravenkový paušál
    - Příspěvek na kartu Multisport
    - Příspěvek na dopravu
    - Možnost navštěvovat kurz AJ
    - Cenné zkušenosti ze zajímavých oblastí architektury
    - Komplexní zkušenosti napříč oborem 

    Pokud Vás tato pozice zaujala a rádi byste se stali součástí našeho týmu, pošlete nám prosím svůj životopis ideálně spolu s krátkým motivačním dopisem na emailovou adresu personalistika@trikaya.cz.

    Budeme se těšit!
     
  • BACK OFFICE

    více
    Developerská společnost TRIKAYA s pevným postavením na trhu hledá pro svoji kancelář v centru Brna šikovného kolegu nebo kolegyni, který/á se bude starat o chod kanceláře a vypomáhat s administrativou s tím spojenou.
    Jste komunikativní a empatický člověk, máte milé vystupování a proaktivní přístup? Hledáte stabilní práci v přátelském prostředí? Pak čekáme právě na Vás!

    Co Vás na této pozici čeká:
    - Zabezpečení hladkého chodu recepce, péče o klienty
    - Zajištění hladkého chodu kanceláře – péče o společné prostory, vybavení kanceláře, komunikace se správou budovy a dodavateli služeb
    - Organizace interních a externích schůzek, telefonátů
    - Komunikace se zákazníky, dodavateli
    - Zpracování fyzické a elektronické pošty
    - Zpracování fyzických dokumentů do elektronické podoby
    - Řešení operativních události a dalších úkolů souvisejících s potřebami kanceláře
    - Je možný jak plný, tak zkrácený úvazek, potřebujeme ale s vaší pomocí pokrýt recepci od PO do PÁ do 18:00 hod.

    Co bychom od Vás ideálně potřebovali:
    - Středoškolské vzdělání s maturitou
    - Příjemný projev
    - Proaktivitu, flexibilitu, samostatnost a spolehlivost
    - Výborné organizační schopnosti a smysl pro detail
    - Schopnost umět si poradit v krizové situaci
    - Vstřícné jednání a vřelé vystupování
    - Praxe na obdobné pozici výhodou
    - Nástup co nejdříve

    Co u nás můžete získat:
    - Spolupráci s velmi pohodovými kolegy
    - Smlouvu na dobu neurčitou
    - 5 týdnů dovolené
    - Stravenkový paušál
    - Příspěvek na dopravu
    - Příspěvek na pohyb a relaxaci ve formě karty MultiSport
    - Kurzy AJ

    Pokud Vás tato pozice zaujala a rádi byste se stali součástí našeho týmu, pošlete nám prosím svůj životopis ideálně spolu s krátkým motivačním dopisem na emailovou adresu personalistika@trikaya.cz.

    Budeme se těšit!
  • SALES REPRESENTATIVE

    více
    Naše společnost Trikaya Project Management rozšiřuje svůj současný obchodní tým, a proto hledáme skvělého obchodníka, který se bude starat zejména o připravované i běžící rezidenční projekty či pronájmy komerčních obchodních prostor a kancelářských prostor v majetku skupiny. Máte zkušenosti z práce v oblasti rezidenčního bydlení, nájemních obchodních prostor či moderních kanceláří? Máte zkušenosti s přípravou a řešením smluv? Učíte se rád/a nové věci a umíte pracovat v týmu i samostatně?

    Jestli jsou vaše odpovědi ano, pak hledáme právě Vás!

    Co konkrétně vás u nás čeká:
    - Primárně aktivní prodej a pronájem širokého portfolia zajímavých projektů v Brně a okolí
    - Zodpovědnost a participace na přípravě právní dokumentace související s prodeji a pronájmy
    - Zajištění veškeré související administrativy spojené s prodejem / pronájmem prostor, komunikace s brokery / agenturami a práce s databází obchodních případů
    - Komunikace s potenciálními i stávajícími klienty, právníky a interním týmem
    - Udržování přehledu o tržních cenách rezidenčních a komerčních projektů v regionu
    - Účast na prezentačních a obchodních akcích společnosti
    - Dodržení vysoké úrovně prezentace projektů stejně jako budování a udržování značky na trhu a pravidelný reporting vedení společnosti

    Jak pro nás vypadá ideální kandidát:
    - Má výborné komunikační schopnosti a příjemné reprezentativní vystupování
    - Je samostatný, spolehlivý, má smysl pro detail
    - Má skvělý time management, je cílevědomý a dotahuje rozjednané obchody
    - Je proaktivní, má pozitivní přístup a touhu učit se novým věcem
    - Má řidičský průkaz a je aktivní řidič
    - Ideálně má zkušenosti v oblasti prodeje a pronájmu obchodních prostor
    - Má znalosti realitního prostředí, vývoje cen na trhu, standardů v prodeji či pronájmu nemovitostí, jako plus vnímáme zkušenosti s marketingem rezidenčních projektů stejně jako komunikativní znalost angličtiny
    - Znalost legislativy spojené s prodejem nemovitostí včetně fungování katastrálního úřadu, reklamačních procesů a dalších souvisejících oblastí a také zkušenost s přípravou a zpracováním smluv je velké plus

    A co nabízíme my Vám:
    - Zázemí stabilní společnosti
    - Krásné moderní kanceláře s dobrou dostupností v Brně na Šumavské
    - Možnost podílet se na zajímavých projektech a prostor pro seberealizaci
    - spolupráci se skvělými kolegy, prostředí, ve kterém se všichni znají a skvěle spolu vycházejí (přece jen je nás tu 30)
    - Smlouvu na dobu neurčitou
    - 5 týdnů dovolené
    - Stravenkový paušál a příspěvek na dopravu
    - Pokud budete mít chuť se dále rozvíjet v cizím jazyce, můžete u nás chodit i na kurzy AJ

    Jste obchodník tělem i duší a rád/a komunikujete s lidmi? Jestli ano, pojďme se potkat! Pošlete nám prosím svůj životopis ideálně spolu s krátkým motivačním dopisem na emailovou adresu personalistika@trikaya.cz.

    Budeme se těšit.

Nenašli jste vhodnou pozici?

Pošlete nám svůj životopis na email personalistika@trikaya.cz. Rádi
se vám ozveme zpět, až se objeví pozice, která by Vás mohla zajímat.